kena cekik???


aku memandu waktu malam. sampai satu penjuru jalan, aku jumpa dua simpang. simpang kanan dan kiri. yg mana aku tau kalau aku masuk kiri, tmpt tu rmai org dan terang, manakala kalau kanan, tempat tu gelap n sangat menakutkan.

lepas tu, aku bercadang nak belok ke kiri tp tiba2 stereng tak boleh pulas lps tu aku pun terus ke kanan . masa tu aku takut sangat dan aku rasa ada tangan cekik leher aku. aku meronta2 dan terjaga. mengucap panjang. masa tu pukul 12 rasanya. aku baru terlena dalam 20 mnt. aku keluar dari bilik, tgk bawah gelap takde org n mak pun dah tidur. aku masuk semula ke dlm bilik n cuba kejutkan adik tp tak sedar jgk. aku takut sgt, aku dapat rasa sangat leher aku kena cekik tadi. last2 aku buka ayat al-quran dlm phone, lps tu baca2 apa yg patut, sampai la stgh jam aku boleh lena balik.

No comments: